tidsfördriv

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? abbonemang :P
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? jao ^^
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? mina söta vänner louise, bianca, johanna och Elin
4. Hur lång är du? 159 cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? nån som precis gick på tv 9 xD kommer dock inte ihåg vad den hette
6. Hur löd ditt senaste sms? min söta, älskade knasboll ^^
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
9. När såg du senast din mamma? hm.. 10 min sen kanske
10. Icke godkänt i något ämne? Nej, det satsar jag inte på
12. När vaknade du idag? typ 8
13. Vilken är din favoritplats? finns många ställen :) var som hällst med min pojkvän lr i frankrike i taizé
14. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte...
15. Vem får dig att må bra? Alla mina underbara vänner, pojkvän och familj
16. Hur stor är din säng? 105 cm bred

hm.. detta var nog inte min grej visst är det tidsfördriv men palla svara på 90 onödiga frågor xD haha ni får nöja er med 16 ;)


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback