en smashad cd skiva

min lärare vill att jag ska utmana mig själv i t.ex. mina val av material när jag arbetar så igår tog jag tag i det och letade upp lite gamla cd skivor och bestämde mig för att göra någonting av dom.

försökte bryta av den (gick inte så bra) det slutade med att jag tog fram en sax och klippte sönder den, klistrade fast den och började skapa någonting.

Utan att ha någon aning om vad jag höll på med började jag klistra på sönderrivna noter och färg.

och det slutade med att det såg ut såhär...




vet itne vad jag tycker om den än xD men hyffsad bra blev den la... det var kul att göra i alla fall :)

undra vad jag ska ge mig på för knasigt material nästa gång... hm.. sladdar kanske ;) (funderar på det helt seriöst faktiskt)


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback