saturday

Idag får jag allt ta tag i allt jag måste göra. Visst är det skönt att slippa skolan när man är sjuk. Få längre sportlov som alla säger. Men jag håller inte riktigt med. För det första är det INTE kul att va sjuk. En förkyldning går la an men inte så som jag var. ( ska inte gå in på detaljer) För det andra så blir det en sjukt massa saker att ta igen och jobba med när man väl blir frisk igen. Så nu har jag en herrans massa pluggande jag måste ta tag i och att städa mitt rum. Så det kommer bli en superkul lördag -.-!

tur man fick sovmorgon och ska till sina vänner i kväll. Annars hade det varit lite tråkigt.

Dags att återgå till labbrapporten och allt annat som väntar på att bli gjort....



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback