vardagsbabbel

slutet av veckan närmar sig och så gör även lovet! härligt! Det blir ingen solsemester för mig som för många andra. Men jag ska allt se till att ljuta ordentligt jag med. Fast jag är kvar i kalla sverige.

Äntligen är Konsthistoria projektet klart! lämnas in i morgon. Riktigt skönt att ha det överstökat. Ska även hålla en idrottslektion med min kompis Elin i morgon. Så vi håller tummarna att allt går som det ska.
:)

Mina planer inför helgen och lovet ser ut så här.. Fira alla♥dag med min älskling på söndag (han jobbar på måndag) ...stockholm på tisdag med konfan och troligtvis träffa Axel :) najs! lärde känna honom i taizé, frankrike i sommras och har inte sett honom sen dess....planerar även en picknick med mina kära vänner Elin och Sara uppe på toppen av den gamla slalombacken:) härligt! Kommer bli ett bra lov det känner jag på mig :)


Kommentarer
Postat av: amanda♥

ffin blogg!

2011-02-10 @ 18:29:05
URL: http://mandispersson.blogg.se/
Postat av: amanda - fotoblogg ♥

- ha , ja ;)<3



Vad gör du?

2011-02-12 @ 16:03:26
URL: http://mandispersson.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback