ledig

Underbart att man är ledig i morgon. Fast det är Tisdag. Kan verkligen behöva ha en "ledig-mitt-i-veckan" dag!
Det blir till att ta en rejäl sovmogon och sen försöka städa mitt rum.

Idag hade jag inte heller en allt för jobbig dag. Gick bara till kl. 12 eftersom vi har resurseftermiddagar nästan hela veckan. Så himla skönt. Hann till och med sy mig en blus/skjorta när nu i eftermiddag. Min sjal som jag köpte på second hand för 20 kr kom äntligen till användning. Smidigt att kunna göra om saker till helt nya! Både spännande och billigt!


orkade inte dra fram kameran och greja nu ikväll. För jag börjar bli riktgt trött. Så det fick bli en suddig webbcam bild så länge. Men oroa er inte det kommer bättre bilder.

Den är i alla fall svart och genomskinlig med halvkorta ärmar och en dragledja i fram. ME LIKE^^


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback