film mys med mamma min

har precis sett på en film som gick på tv med mamma. Den hette "den bästa av mödrar" och om jag ska vara ärlig så hade jag inga förväntningar över huvudtaget. Men när jag väl börjat titta gick det inte att sluta titta. Handlade om lilla Eero som var krigsbarn från finland under andra världskriget. låter kanske inte som en rolig fil och det var det kanske inte heller. Men en film kan vara bra utan att vara rolig. Detta var HELT klart den absolut sorgligaste filmen jag har sett i mitt liv! Grät igenom hela filmen! hur hämskt som hällst och vill inte berätta vad som händer för man måste se den med egna ögon. Men jag rekomenderar den verkligen! Man föstår verkligen hur HÄMSKT barn hade det under krigen!





Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback