Gud va pinsamt!

Fy!

När jag kom hem idag så tog jag mig först någonting att äta och efter en stund skulle mamma gå ner till centrum och möta Emma. Så när jag har ätit upp så går jag bort mot mitt rum och tänkte sätta mig vid datorn. Men när jag kommit innanför dörren så ser jag att det är någonting som ligger på min kudde. Min första tanke var att det låg en stor äcklig spinder på min säng! så jag går ut. Men nyfiken som jag är så kollar jag in en extra gån för att försöka försäkra mig om att det säkert är någonting annat som en tofs. så jag smyger in och kastar en penna på sängen. Men det häner ingenting. Så jag kollar lite närmare och ser att det är som en gigantisk fluga eller geting liknanade sak.  Så jag springer till vardagsrummet och väntar tills mamma kommer hem. Men när hon väl gör det så skrattar hon bara när jag berättar allt för henne och drar in mig på rummet. Redan då borde jag ju förstått att det var en leksak men så långt tänkte jag inte. Utan är fortfarande rädd! Men när mamma tvingar mig att komma jättenära så ser jag att den är av plast! och gud va dum jag kännde mig!

haha




Kommentarer
Postat av: Dea

Hahaha blondie här då! <3

2009-08-20 @ 18:12:48
URL: http://deeaa.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback