I´m home

NU har jag kommit hem efter en helt otroligt kul resa till London :D:D bilder kommer senare när jag har hunnit ladda över dom

Massor av shopping, roliga saker och god mat^^ kan det bli bättre. Fint väder hade vi också.. men alla tidningar skriver att det var snöstorm i london och att massor av skolor var tvugna att stänga men vi såg minnsan ingen snösorm xD strålande sol var det däremot;)

En annan rolig sak som vi gjorde var att gå på ett spökhus som heter the london dongeon^^...läskigast på läge! svårt att förklara men det tog ca en och en halv timme att gå igenom den. Men ibland så kunde jag inte hålla mig för skratt. Och om man skrattade blev dom inte glada kan jag säga. Men det är inte lätt att hålla sig för skratt när en av dom vänder sig mot just mig av ty 30 personer och bara stirrar in i mina ögon i typ en halv minutxD jättenära med och ser jättearg och seriöst! då sprack jag av skratt och alla bara kollade på mig och han som förökte skrämma mig så inte så glad ut kan jag lova xD!! haha



annars har vi varit på lite olika museum.. som naturhistoriska och kollat på dinosaorier, sience museum och viktoria and albert museum. På det sista kunde man se på mode genom tiderna:D skitcool^^<3 massor av inspiration:D:D men ävem massa konst^^ awsome


London är en underbar stad ^^





Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback