julmarknad

nu är jag hemma igen efter nåfra timmar som julkortssäljare för klassen. Vi samlar ihop pengar för att få åka till grekland på klassresa i trean :D. Fast som det verkar nu så blir det tufft. Vi sålde för nästan 200 kr i alla fall. Men de flästa ignorerade oss bara när vi frågade ifall de ville köpa julkort för endast 5 kr! Det är dålig stil tycker jag eftersom 5 kronor inte är någonting! Det är faktiskt JUL och jag trodde att folk skulle vara lite generösa men icke. I för sig ska jag inte säga att alla var sådana men de flesta vilket jag tycker är väldigt trågikt.

vanligaste ursäkten var såklart: åh.. jag har tyvärr inga kontanter på mig... och sen går dom raka vägen och köper lotter ! xD... så uppenbart

aja vi är glada att vi fick sålt några i alla fall. :D

hade väldigt stressigt till tåget hem. Kom på att jag skulle åka två minuter innan tåget gick och då var vi fortfarande och sålde julkort på marknaden så jag fick springa och hämta mina saker och sen springa till stationen som jag nästan inte hittade. Så marielle fick springa med mig. jag hann precis med tåget och då kommer jag på att Marielle har min mobil i hennes jackficka! .. PANIK och skricker typ i tåget! xD.. inte alls pinsamt och jag kunde självklart inte ringa och fråga om hon hade det eftersom jag inte hade någon mobil :P
Men jag ska få den i morgon i alla fall :D

härlig dag asså :p

Blir nog till att spela innebandy ikväll också om jag orkar :P bäst att gå dit annars kommer alla ringa och smsa till min mobil:p och det blir ju lite svårt att svara xD



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback