Packa och sedan sova

Nu måste jag börja fundera på vad jag ska packa inför liseberg i morgon:) lite jobbigt men jag hinner inte göra det i morgon eftersom jag åker precis efter jobbet. Det värsta är att jag inte tror att jag har så mycket pengar. Eller jag har ju pengar men det är så att mina kompisar inte har betalat tillbaka dom än. Men får la be mamma låna mig lite. Annars lär jag inte ha lika kul på Liseberg.

Jag lär behöva en riktig skönhetssömn nu för jag har sovit lite för lite. Kan bero på att jag har tältat och att jag bara inte kännt för att sova. Men idag ska jag vara duktig och lägga mig så fort jag packat klart.

Ha en bra natt och morgondag:)!!
Hinner inte blogga någont i morgon för jag kommer hem så sent men i övermorgon blir det massor;)


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback