020509

Tjoho
_____________________________________________________________________
Idag har vi haft lite besök men annars har det varit en väldigt slapp dag^^ och det gillar vi...:P har legat och solat... eller jag halv sovit samtidigt med...xD men det var varmt och mysigt och så...^^
------
Jag har väntat på att Morfar och Syrena skulle komma hela dagen.. men dom kommer nog i morn...:d det är nog väldigt troligt eftersom klockan redan är 20.25 och i fall de var nära mullsjö skulle de ringt och sagt det för länge sedan..:D. Men nu har jag någonting att se fram emot i morgon också förutom att jag måste göra den superroliga So uppgiften...wiiie -_-' så taggad inför det...(not)! aja det måste göras någon gång..:)
--------
Idag har jag lyssnat på lite gamla kassetband som jag bara älskade när jag var liten..xD typ, svingelskogen och dagspöket...;P dom e faktiskt väldigt gulliga och man somnar väldigt lätt xD! thihi..:D
--------
Mamma och hennes kompisar är på spa weekend vilket är väldigt fuskigt...-_-' jag ville också på spa men jag fick inte följa med..!! dumma mamma...xD haha..:p jag överlever nog..:) I alla fall så var det bara jag, emma, pappa och mammas kompis man Sixten och dom mekar med jaguaren och så så det blev jag som fick leka mamma och fixa mat..:D helt okej ..det blev hemmalagad pizza:) närmare bestämt idalagad pizza...;) supergott..:D


bilden är från teuger i sommras^^
Bilden är från i sommras vid morfars stuga..^^ haha jag är den som ligger ner och skrattar...xD



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback