030509

Tjenna^^
________________________________________________________________
Dagen har varit superkul. Började med att sova lagom länge. det vill säga typ till kl. 9^^ sen äta frukost och sätte sig i jaguaren och så åker jag, emma och pappa till Lekeryd. Det finns nämilgen en jaguaraffär där som pappa älskar^^ och det är faktiskt ganska kul där. haha många snygga bilar:D de gillar vi. Hittade två stycken som jag SKA ha...xD haha en Jaguar XK8 cab och en Ford Thunderbird cab. ^_^ superfina asså..xD aja sen åkte vi vidare till lekerydskiosken och köpte mjukglass...^^ mums fikllibabba xD glass e gott speciellt men kolasås och lakrits strössel..:D
----
När vi kom hem vid lunchtid så åt vi såklart lunch men efteråt gick jag med pappa till garaget^^ och så fick jag börja måla med air brush^^ superkul så idag börjar min karriär som motivlackerare..xD haha
Ni hittar mig på elmia om några år..:P Haha
-----
Jippi snart kommer Morfar...:D<3







Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback