040509

hejhej
__________________________________________
idag var det då måndag igen..."7 skolan e inte så kul längre man vill bara ha sommar lov... men det är bara att stå ut den sista tiden. För det är inte så mkt kvar typ bara en månad.
---
VILL HA EN MOPPE!!!
det är inte kul när både Becca och Dea har moppar men inte jag..."/ och mamma och pappa vill inte att jag ska ha nån. Så vi får la se hur det blir..:( det är så mycket jag behöver nu typ dator och så.. men det e inte så lätt!!
---
Kollade på bilder som mamma skickade till mig fast det var Åsa som skickade dom till henne^^ det är från australien. det är målningar som är gjorda på vanliga gator. ascoolt ... colla bara :D











Kommentarer
Postat av: Dea

Haha men då kan få köra min moppe :) haha och as coola bilder ju! :)

2009-05-04 @ 20:53:25
URL: http://deeaa.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback