bu för skolan "/

Tjolahoppsan^^
________________________
Ni kan inte ana hur skoltrött jag är!!!
JAg pallar inte mycket till så det är tur att det inte är så många veckor kvar:D idag så är det exakt en månad tills vi slutar skolan:D inte bara skolan utan hela grundskolan:D om en månad kan itne jag skriva ett inlägg på min blogg och det kan inte många nior heller för då ska vi till.....

.... skara sommarland:D:D wieeee bada och ha massa skojskoj^^ och många underbara människor från skaga kommer också dit så då blir det ju ännu bättre:D:D saknar alla så<3

Det är bara tva personer i hela världen som jag saknar omen månad"/ men sen kommer i alla fall dom till sverige och då ska dom bo hos mig!!^^ längatar så in i norden!!! längar ännu mer än vad jag är skoltrött så förstå att jag längtar mycket!!








Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback