hemma från tyskland nu!

Tjolahopp tjolahej:D
_____________________________________

Nu är jag tillbaka från en både bra och dålig tysklandsresa

Bra: hade det roligt och såg massa kuliga sakeer alla dager utom på lördagen:D åt god mat och hade det bara allmänt trevligt:D

Dåligt: på lördagen så fick jag magsjuka och blev sängliggande en hel dag! inte bra speciellt inte när det var den dagen vi skulle gå på Kadewe och schoppa!! hallå jag missade europas största shoppingcenter!!!





berlin at night:D


we was there!





Kommentarer
Postat av: johanna.

KaDeWe är as fränt! och jag bara älskar det! och det är inte alls spec dyrt!!! :D <3

2009-05-26 @ 16:27:52
URL: http://j0hannalarss0n.blogspot.com

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback