I miss you

idag när jag kom hem så var jag jätteseg och supertrött men framför allt väldigt ledsen på något sätt

jag saknar er Elin och Sara!! jag tycker att det är jättejobbigt när ni är så långt borta! och det är väldigt skönt att ni ska komma och hälsa på snart!

jag tycker att det är jättetråkigt att ni inte är här når jag går ut nian! och att vi itne kan vara tillsammans lika mycket som vi brukar! jag saknar allt vi brukar göra! allt blev på något sätt roligt med er och det blir det ju fortfarande fast vi inte ses alls ofta!

Bloggen har jag startat fört och främst för att ni ska kunna följa allt som händer här hemma hos mig mer lite mer bilder och så så jag hoppas att ni gillar den.:D

jag vill bara att ni ska komma hem! och ni får aldrig glömma mig! och glöm aldrig att jag aldrig kommer att glömma er!
  puss och kram
eran ida


det har alltid vartit vi och der kommer alltid att vara vi<3333


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag förstår att du saknar dom. Finns för dig. <3

2009-06-03 @ 16:12:55
URL: http://bjjureeek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ida jag måste bara skratta, skratta för att du tror att jag någonsinn skulle kunna glömma bort dig. Det skulle jag aldig kunna göra. Du är en av dom bästa grejerna som har hänt mig och det kommer du alltid va. Ses i ett kick. XXooxOO

2009-06-06 @ 06:18:09
Postat av: elin

saknare dej med. nu kommer jag ju snart hihihihi, kommer aldirg glömma dej!

2009-06-14 @ 03:21:27

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback