Konfirmation

Tjoho!^^
______________________
idag var det dags för konfirmation:D skojskoj:D men nervöst eftersom vi skulle framföra vårat drama:D men det blev en succe:D
haha konfirmanderna gränt, publiken grät alla grät xD haha skojskoj vare och väldigt svårt att hålaa sig för skratt måste jag säga xd haha men gick ganska bra i alla fall:d
Jag sloh inte i huvudet i altarringen denna gången heller xD kan vara en fördel:D ;)

 Efter konfirmationen bar det av till Amiga:D mummamumma <3 pizza:D
vi sat där ett bra tag och pratade och skrattade:D fick dera på att vi skulle spela upp den i pingstkyrkan på fredag med:d var jätte glad och såg fram emot det men sen kom jag på att jag var i tyskland xD ojdå:D men jag hoppas dom klarar sig utan mig;)

Vid två gick jag och Hanna till Gamla biblioteket där vi ställer ut våra saker som vi gjort på slöjden:D det va segt men nu får jag i alla fall en ledig slöjdlektion:D yeey





Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback