nationell kemi "/

tjoho!^^
__________________________
idag hade vi våran andra del i nationella provet i kemi. Det var ett praktiskt prov då man skulle göra en laboration helt själv. Uppgiften var att ta reda på vilka vätskor som fanns i en bägare. Man fick göra lite olika försök och dra egna slutsatser och skriva ner vad man kommit fram till. Jag var väldigt nervös inför detta men det känndes hyfsat bra i alla fall:D
väldigt skönt att det är över i alla fall xD

är det nån som vet hur många nationella prov vi har kvar igentligen ?? hoppas att det inte är många. Jag vet bra om två till i tyska! ååå inte tyska "/ det kommer gå åt ...! xD
aja vi får hoppas på turen:D


Kommentarer
Postat av: sara

det är inga :D eller dina tyska prov då men.. jag har inga kvar :D happy!! haha aja..



Vilka vätskor gissade du på?? jag tog vatten&olja

2009-05-14 @ 19:25:06
URL: http://altgr0.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback