seg söndag

<3
___________________
söndagar brukar allltid vara sega och deppiga eftersom man vet att man ska till skolan dagen efter. Det är egentilgen inte smart för då blir hela söndagen trög och seg men det är inget jag kan göra åt det är bara så..:(

så nu är det nog med att akriva saker som låter smarta  haha xD
--
idag har jag grejat på min blogg massor :D fixat en ny layout och så har jag lagt in massa bilder och inlägg för en gång skull. Men jag har faktiskt haft en andledning till att ha skrivit så lite innan. Det är att dator e cp eller min använare e i alla fall cp men nu laddade jag in bilderna på mammas användare i stället. fungerar i alla fall för stunden men jag ser fram emot att få en egen dator nån gång:D
--
äntligen har det blivit bättre väder :D solen skiner och man fryser inte så mkt längre:d och bäst av allt man blir inte blöt^^ <3 älskar bara sol:D
--
Skuckfoto i morn dåe^^ taggar på att leka bebis haha xD

min första airbrush målning har torkat :D vad tycks

haha xD hoppas jag blir bättre..


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback