Skoj i präskgården^^

HAllå^^
_____________________
jag kom precis hem efter att ha varit i prästgårde och grillat med konfafolket... haha kanske inte ett jättebra namn xD. haha så jag får la rabbla upp alla i stället. Det var jag såklart, Julia, Hanna, Nikke, Linda C, Linda G, Amanda, Oskar och Hampus:D och såklart peter och sofia. De riktiga kyrkfolket:P.
Först övade vi på musikdramat tills på söndag och sen grillade vi korv och drack saft^^. mumma mumma <3 det var igentligen en fest för konfirmanderna men dom gick typ så det blev våran fest i stället xD! haha Sen lekte vi och hade kul:D typ nån freesbie( ingen aning om hur det stavas) lek som vi hittade på och så spela vi lite fotboll med en volleyboll. Fast vet var typ inte fotboll heller. xD vi typ bara sparka bollen lite hit och dit xD kul vare i alla fall:D

Vi kanske ska starta svenska kyrkans unga i mullsjö med:D yeeey!! och så ska vi åka till taize med :D <333 det kommer bli superkul:D

puss och hej<3;)
















Kommentarer
Postat av: ang

sööööööööööööööööööööt e du:D

2009-05-17 @ 21:06:45
URL: http://manao.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback