skolaskola och skola ... vrf!!??

Hejsan svejsan!
_______________________________________
Dagen har varit seg och tråkig.. vi skulle se på en konsert på eftermiddagen och den var i för sig jättebra:D men jag är sur på alla lärare som tar alla profilvalslektioner!!! hallå det är la meningen att man ska få ha profilval om man får välja sitt favoritämne!! det är ju inte alls snällt om dom ändå ska ta bort den BÄsta lektionen på hela veckan. det är liksom den som gör att man står ut torsdagarna! jag skiter i i fall jag kommer hem sent för jag sitter gärna kvar och jobbar i bildsalen men ... åååhh .. blä! nu e jag sur!

snart e i alla veckan slut och det är la skönt men har massor som jag måste bli klar med tills i morn och kl. är redan 18.17 och jag är inte alls klar! uhh...:S hur detta ska gå är ett mysterium!!




Kommentarer
Postat av: sara

men det är ju bara för att det inte är en riktig lektion ;)

2009-05-14 @ 19:22:22
URL: http://altgr0.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe ta det lugnt ida:) du äger ut alla ju , det vet du ;)

2009-05-14 @ 21:00:53

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback