Suckfoto, Spexfoto, plojfoto eller vad det nu heter !!



Tjolahoppsan!
_______________________
superkul dag idag asså... vårat kuliga foto är färdigt och slår allt! 
på bilden ser ni Becca,  hennes bortopererade siamesiska tvilling linnea, ang min lilla bebis kompis och kalle (transa) haha xD bara det gör ju att vårt foto e superxD
Fick endel roliga omentarer när jag och ang gick runt på skolan som bebisar. typ  detta nämner inga namn :P:

person 1: tja snygga ni e ( sa nåt sånt)
person två: men men!!... e det du
jag: ööh... aa det e jag
person 1: wow det såg jag inte :O:O
jag: ööö okej xD

haha lite kul faktiskt  xD
på förmiddagen hade vi enskilda foton också:D det va kul eftersom man bara gör det fyra gånger i hela grundskolan:D
hoppasd et blev bra:D  log hur mkt som hälst kändes det som xD haha





Kommentarer
Postat av: johanna.

men, tar ni inte foton varje termin? :O <3

2009-05-12 @ 16:33:23
URL: http://j0hannalarss0n.blogspot.com

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback