ännu en vecka snart klar vilket betyder en vecka närmare höstlovet

Ja, då var det torsdag och för mig har det betytt att jag har varit duktig och tränat men Linda och Linda. Det är faktiskt två Lindor så ni inte tror att jag har blivit tokig och skriver lite helgalet. Vi sprang 3.5 km slingan men efter halvvägs märkte Linda C att hon hade tappat sin hundralapp så vi fick vända och springa tillbaka och leta efter den.

Skolan flyter på bra trots alla läxor och jag måste säga att det går bättre och bättre med pluggandet. Man måste bara inse att man inte har så mycket till val än att göra det så man får det överstökat så kan man göra róliga saker sen.

Men det blev lite stressig idag när jag skulle hinna skriva om en formgivare (2 sid) och sen trodde jag att jag var tvungen att bli klar med mitt "Drömhus" tills i morn så jag la ner massa tid på att försöka bli klar med den målningen men sen visade det sig att det var tills nästa vecka. Lite jobbigt men det gör inte så mycket jag tyckte ändå det bara var skojj. Får ladda upp en bild på det när jag har blivit helt klar med det.

skönt att det snart är helg och man får slappna av. Hoppas i alla fall att jag ska få slappna av lite trots att jag har både stort Engelska prov och stort tyska prov nästa vecka! BLäää...



erkänn att detta är grymt snygga lampr. Känns verkligen som man är på botten av en sjö eller något sånt.


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback