free hugs

Idag har jag varit väldigt duktig, enligt mig själv då. Har gjort mycket av läxorna tills nästa vecka och ändå tagit det lugnt. Men tyvärr kunde jag inte vara med tjejerna ikväll men nästa gång är jag med, lätt!

Men man kan ju inte ha tråkigt och vara duktig en hel lördag. Så jag har målat lite också. Detta är vad det blev.

FREE HUGS  -


Den är målad med oljefärg ... är inte så van att måla med det men det är kul.

haha varje gång kommer jag att tänka på taize och Daniel som gick runk på Oyak med en free hugs skylt. Överlycklig när alla tjejer kom och kramade honom. Minnen för livet


Kommentarer
Postat av: Josefin

Söt liten filur :)

2009-10-20 @ 17:13:00
URL: http://bongcam.se/blogg

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback