i love to drive

Herregud vad roligt det är att köra bil. Jag har precis provat att köra våran saab med manuell växellåda för allra första gången. Lite läskigt måste jag säga men väldigt kul. Hade lite problem med att fixa kopplingen men sista gången startade jag mjukt som en.... äh jag vet inte med bra var det i alla fall.

Snart ska jag och familjen iväg på middag hos några vänner. Det ska bli kul men jag tror jag måste ta med mig min tyska bok annars kommer jag ALDRIG lära mig de hundratals ord som jag ska kunna tills på torsdag.

Händer det något kul idag annars? :)


Lilla kimmi som vi ska och hälsa på :D


Kommentarer
Postat av: lina&jessica

Hej:)

Fiiin blogg:D

2009-10-24 @ 23:54:04
URL: http://linaojessicas.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback