I´m going to be a "hurtbulle" soon

Har varit ute och sprungit med Linda precis. kul var det kan man lugnt säga.

 

Ni kan inte gissa vad lilla Linda gjorde :P hon skulle visa mig vilket stort mäske hon fick efter att Sune (tror jag) sköt en innebandyboll på henne igår. Eftersom det var helt dött så drog hon ner byxerna och visade mig:P haha preovlemet var bara att den kom en kille och sprang förbi då:P

haha tog lång tid innan vi slutade skratta xD

Sprag i alla fall 2 km på spåren och sen sprang jag hem med eftersom det börjare SPÖREGNA!! och jag hade bara vanliga mjukiskläder på mig. Så ni kan ju ana att jag var aningen blöt nu när jag kom hem.



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback