musik är bästa medecinen mot läxor

Nu har jacg kommit hem från faödelsedagsfesten. eller ja bad i för sig mamma skjutsa hem mig tidigare eftersom jag har läxor jag måste göra. Fast jag tänker bara göra dom roliga sakerna på helgen. Det är att skriva om min egendesignade produkt som jag har gjort på formen. Sen ska jag också måla klart mitt drömhus. Det är ganska roliga läxor måste jag säga. De jobbiga läxorna, tyska och engelska prov försöker jag mig på någon annan gång.

Ett tips MUSIK är världens bästa när man ska göra läxor. Fungerar som medecin på något sätt eller hur?




visst ser jag seriös ut när jag påluggar ;)


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback