shoppingdag med Linda

Idag åkte jag och Linda in till Jönköping för att shoppa loss :D och det gjorde vi allt :D

En mycket trevlig stund :D


massor av kassar asså ;)

här kommer mina senaste inköp:P från idag och från i söndags :D


blommiga leggings - JC
randig t-shirt - BikBok

tröja med knappar - BikBok
t-shirt - bilmässan på Elmia xD haha konstigt men sant ;)

tröja - BikBok

halsduk - BikBok

hittade mig ÄNTLIGEN ett par gladiator skor som passade mig och inte var för stora :D
var dock tvungen att gå till barnavdelningen xD storlek 35 (Y) yeah!

skopunkten hittade jag dom på :D


Kommentarer
Postat av: Becca

Haha du och jag hittar alltid samma sorts kläder ida! xD

2010-04-08 @ 00:22:13
URL: http://beccute.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback