skaga 2008 forever

Konfaläger på skaga i 4 veckor! 4 veckor du aldrig glömmer vänner som aldrig försvinner!
GUD VA MYCKET MINNEN!! man får när man är på skaga ! åhh<3
varit på min systers andra förträff. Känns konstigt att hon ska vara där eftersom det fortfarande känns som jag och mina kompisar från skaga 08 bor där.
Det var vara 4 veckor av mitt liv! Och det går itne och beskriva hur viktigt de 4 veckorna var:O!





här är den video vi gjorde till vår älskade ledare Per när han skulle gifta sig :D:D

 

galet kul :D och strunta i att jag ser för hemsk ut xD



Kommentarer
Postat av: Emma Joelsson

Kristian har växt sjukligt mycket! Saknar dig ida. <3

2010-04-06 @ 21:48:05
URL: http://fnitterflikkan.blogspot.com

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback