underbara helg varför ska du ta slut?

Ja, då var det åter igen söndagkväll och skolan kallar snart på en igen. Woho så taggad jag känner mig!
Som tur var har jag bara FEM dagar kvar till lovet kommer och vi åker iväg till sälen. Det är jag taggad på :)

I fredags hade vi luciatåg några stycken :) alltigt lika mysigt. Det är dock en pina att vara lucia x) kronan var lite liten så hade jack i pannan efter den när vi var klara! AJAJ säger jag bara. För det var inte skönt!

senare på kvällen bar det av mot min pojkvän :)<3 och på lördag morgon åkte vi och tittade på luciatåg och sen bakade vi pepparkakor hela förmiddagen.. snart är det Jul! :D kollade lite filmer och på kvällen åkte vi till några av Dennis gamla klasskompisar :) riktigt kul och flummigt!

Söndagarna brukar oftast bestå av att sova bort halva dagen, missa frukost och äta lunch direkt x) och så blev det även idag :) men nån dag måste man ju få sova ut eller hur? ;)

annars har jag, mamma och min syster bakat julgodis :) julen kommer med stormsteg! och jag måååste köpa julklappar xD!!

nä nu ska jag kura in min i mitt täcke och titta ikapp julkalendern ^^ hehe
Kalla mig barnslig, who cares :) tradition är tradition^^


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback