dags at vända tillbaka på dygnet

Ja, i morgon är det då den allra sista jullovdagen för denna gången. Sen börjar allt pluggande och sånt! Inte så lockande när man tänker på det. Med alla tidiga mornar (går upp 5.40 O_o), plugg och sena dagar! men å andra sidan ska det bli jättekul att träffa min underbara estetklass. Och jag måste erkänna att jag har saknar bildlektionerna ^^(A)

I kväll måste jag gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska gå upp klockan halv 8!! ursh och fy! men det är antagligen bra för mig att vänja mig. Annars kommer jag få en chock om jag ska få från att sova till 13.00 till att gå upp vid 5.40 xD




här kom lite av bilderna sen jag och Louise badade i snön ^^ kallllt xD!!!!


Kommentarer
Postat av: Mattias

2010-01-06 @ 10:30:39
URL: http://mmattiass.blogg.se/
Postat av: Mattias

sv. aa den e bra =)

2010-01-06 @ 10:31:26
URL: http://mmattiass.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback