helg på flämslätt

Denna helgen har spenderats på flämslätt :D sjukt kul har det varit med lite sömn och mycket skratt!

skrattade så jag fick ont i magen, skrek så jag tappade rösten och sprang som en galning:D träffade många gamla vänner och hittade nya^^ kan det bli bättre?:)

Vi åkte på fredagen och dunkade musik i bilen en timme ^^ redan då var det kul. Sen på fredagsnatten var det maskeradbandyturnering!:D och gissa vilket lag som vann! JO .... KJELLS ANGELS asså vårt lag! så sjukt kul.. och vi ägde^^ vi var utklädda till änglar som man kanske hör på namnet. Gloria och glitter på klubborna(Y) det är så det ska va. Vär lagkänsla var grym.. peppade varandra till 1000 och skrek så motståndarna fick tinitus(A)

på lördagen var det olika workshops och en föreläsning. Jag måste erkänna att föreläsningen var bra och väldigt rolig dessutom ^^

Sömnen däremot var det inte så mycket med. Sammanlagt tror jag att jag sovit 6 timmar eller nåt på två dygn xD haha så jag är ganska trött nu. Men man måste ju passa på att vara vaken när man är på läger. Sova kan man göra hemma.

Här kommer lite bilder:






blev inte så många bilder eftersom de flesta inte ville vara med på kort :P men här var i alla fall lite

TAck för en skojj helg ^^

Linda, Amanda, Dennis, Becca, Dea, Nikke, Linnea, Sara, Sofia, Rebecca och Per !!

tagga nästa år ^^


Kommentarer
Postat av: Dennis

De va ju extremt vackra foton du hade tatt på mig xD ^^

2010-02-02 @ 15:14:59

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback