mitt ute i skogen bor....

Min underbara lilla vän Louise :D:D och jag äkte till henne igår eftermiddag:) det tar typ lite mer än två timmar att ta sig dit och det är lite krångligt om man säger så. Först måste man ta tåget sen bussen och sen fick dom hämta mig för att man inte kan åka närmare xD.

Vi hade jättekul ^^ vi badade bastu och sen rullade vi oss i snö!! skitkallt men väldigt roligt. Det blev som vårt egna lilla minispa :D asmysigt. Sen såg vi på två filmer. Väldigt roliga! "little miss sunshine" och "pledge this".

Eftersom som vi båda nästan vänt på bygnet så var vi inte alls trötta så vi stannade uppe och cpade oss med datorn. ;D askul. Först loggade Louise in på facebook och skrev och sen loggade jag in efter henne och komenterade och skrev jag med och sen höll vi på så  jättelänge. Vi försökte få folk att komentera med oss fast det vad det inte många som vågade xD! fast det är nog inte så konstigt eftersom vi knappt själva fattade vad vi skrev ;) men kul var det allt.

Tog en rejäl sovmorgon och sen kl. 14.50 fick jag börja åka hemmåt igen :D:D så kul man kan ha :D det måste vi göra om igen Louise;)<33

bilder från snöbadandet kommer jag lovar ska bara få dom av Louise först:P




Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback