schoolwork in progress

Just nu i skolan så håller vi på med ett affisch projekt. Vi ska alla komma med varsitt förslag till hur affischen för vårsalången ska se ut. Sen kommer länsmuseét välja ut sin favorit och använda som affisch. Vi har några lektioner kvar på oss och än så länge är det ungefär såhär mina tankar går. Först valde jag mellan dessa två bilder men efter att ha disuterat och fått lite feedback av mina lärare har jag kommit fram att jag vill binda samman båda bilderna på något sätt. Så att dom kompletterar varandra:D vad tycker ni?:)








Kommentarer
Postat av: mina

det vore assnyggt :D hoppas dom väljer ditt! älskar dina bilder! ska ta o köpa massa tavlor av dig när du blir känd och får massa publicitetet!

2010-01-11 @ 22:08:42

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback