backstage

Nu har jag praktiserat klart hos josefin i Borås. Det har både varit roligt och jobbigt. Men en bra erfarenhet och jag har lärt mig en hel del! :D

Men kan inte motstå att tycka det är sjuuukt härligt att äntligen få sova ut på morgonarna och slippa sitta på tåg fyra timmar varje dag!

Idag var den slutgiltiga fotningen för kollektionen. Men jag fick tyvärr inte ta några kort på själva kollektionen eftersom det är för nästa höst. Så den ska hållas hemlig! Men jag har några Backstage bilder som jag tog med min iPhone:D





fotograf, stylist, modedesigner, sömerska, modeller och jag ^^ haha det var dagen det



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback