dag 2

Då vat dag två också över. Idag var jag tvungen att ta mig in till Borås på egen hand i stället för att få skjuts utav mamma. Lite smått nervöst måste jag erkänna. Jag var tvungen att byta tåg två gånger och var lite rädd att jag skulle hoppa på fel xD men jag klarade mig. Jag klarade till och med att hitta till Textil- och Modefabriken från centralstationen utav problem. (tur man har gps i mobilen xD)

Idag har jag fått sy en hel del provplagg :D vad ska jag inte avslöja:P
har också träffat några andra designers :D världigt snälla är dom allihopa och har alla sin egen stil.

här är lite ur Bella o Bastians vår/sommar kollektion
bilderna är tagna från deras hemsida - www.bellaobastian.se



Tågresan är som sagt väldigt seg och förutom att det är krångligt så tar det också väldigt lång tid. Drygt 2 timmar! Så jag är borta i nästan 12 timmar :D men det är lätt värt det! :D

och med musik, ett skissplock, en penna och en mugg te så klarar man allt :D

satt på tågen och tecknade av personer^^ och sen gav jag bilden till dom sen :D väldigt kul att se deras miner och hålla tummarna för att dom inte tar illa upp över att man suttit och tjuvspionerat på dom :P än så länge har jag bara fått positiva komentarer:D




klotter :D
-------------------------------
såhär ser det ut ^^ ska få vara med på en fotning nästa vecka:D ska bli jättespännande verkligen! :D nu är det verkligen på riktigt! :D






Kommentarer
Postat av: Marielle

AAH, gud vad roligt :D (spec foto)



haha jag har inte kommit så långt att jag vågar lämna över bilderna till folk än.. men det kommer la :D XD

2010-07-08 @ 12:15:49
URL: http://estetrain.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback