dag 3

Idag var det min tredje dag i Borås och nu känner jag att jag börjar komma in i det :D trivs jättebra och alla är jättesnälla mot lilla mig. En av killarna som var där visade sig ha gått på samma gymnasium som jag går på nu :) och haft endel av de lärare som jag har nu :D tänk vad världen är liten^^

Idag vi fortsatt och sy provplagg:D men nästa vecka ska vi börja på de rikiga plaggen:D

Josefin var också snäll och gav mig en hel ica kasse med tyger som inte hon använde mer :D!!! så nu har jag lite att greja med^ jättefina tyger och jag har redan fått massor utav idér om vad jag vill göra av dom! :D frågan är bara när jag ska ha tid till det :/ men det får jag nog nån gång :D



tack så jättemycket Josefin :D!


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback