fredag

Idag var ännu en dag med många timmars tågresande och en hel del arbete. Men som vanligt var det också väldigt lärorikt och roligt.

Det går framåt men det är fortfarande många timmars arbete kvar. Jag är otroligt fashinerad över alla dessa människors passion för mode och design. De jobbar med sina kollektioner och design projekt 24/7! :D slitigt men det blir otroligt bra!

Jag är så otroligt glad att jag har fått chansen att vara med. Även ifall jag inte designar får jag en bra inblick i hur det är att jobba som modedesigner. Och det är absolut någonting jag skulle kunna tänka mig att göra i framtiden. Man får otroligt många idéer på saker att göra själv när man är i deras miljö.

Ska få vara med på en riktig modefotning med v. 29 :D är så grymt taggad! än så länge har vi bara haft endel mindre fotningar för att testa våra provplagg, vilket också har varit spännande.

både "JosefinStrid" och "BellaoBastian" ska ställa ut på Stockholm Fashion Week i Augusti:D och jag kommer få följa med dom om det bara inte är 18 årsgräns för att komma in. Så tycker jag att ni alla ska hålla tummarna för att jag ska få följa med! Det skulle vara en så otroligt grymt häftig upplevelse! :D



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback