kväll med mina tjejor

Nu börjar klockan bli mycket och första kvällen är snart över. Vi har åkt en himla massa inlines!! så nu lär vi ha riktigt snygga rumpor asså ;) Jag lovar att vi har åkt mer än en mil!

Vi har varit och badat i havet, grillat på stranden och kollat på solnedgången :D mys på det<3
Linnéa och Becca skulle ju absolut ragga på killar men jag kan inte säga att jag var speciellt sugen på det... inte alls faktiskt! Har man världens bästa och underbaraste pojkvän är man inte så intreserad av att ragga killar. Så jag överlät den delen till dom. Men än så länge kan jag inte påstå att det har gått speciellt bra :P Dom vågar ju inte prata med några. Vi får se hur det går i morn. Om vi orkar ska vi ta på våra "racer" inlines och åka de 7 km till Båstad och sola och bada :D men jag känner på mig att det kommer ta ett tag och vara rätt jobbigt! xD men kul med :D

Just nu har jag lånat Linnéas Dator och vi sitter och lamar oss i husvagnen. Becca sitter och löser korsord, Linnéa halvsover i sängen och jag sitter här och lyssnar på gamla goa låtar och bloggar lite :D mobilt bredband ftw!

Jag har också gått och dragit på mig en väldans förkyldning nu såhär i sommarhettan! hur man nu lyckas med någonting sånt xD Men det har inte hindrat mig från att bada eller göra andra sommar saker. Men nu har jag gått och halvt tappat rösten med. Så hela kvällen har jag gått runt och låtit som en hes kråka. Väldigt vackert känner jag xD haha jag hoppas att det blir bättre i morgon:) så jag kanske kan bli frisk tills på söndag! annars blir det inte lätt att sjunga "ja må han leva" för mig pojkvän när han ska firas xD haha om min röst låter som idag är det bäst jag håller tyst.. för allas eget bästa! hehe

aja nu är det Beccas tur att låna datorn:) Så jag antar att det blir att ta på mig pyjamas och sen så slocknar jag nog kanske snabbt  ^^

och bara så du vet är det riktigt sommrigt att dunka gammla sommarlåtar ! just du spelas "sommaren i city" på spotify ^^!

god natt


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

tackar kul att du gillar det ;D



låter som en toppen kväll

sorry att jag svara lite sent har ju haft bloggpaus.

men bättre sent än aldrig ? ELLER ;)

2010-07-05 @ 13:05:50
URL: http://myzaans.se

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback