mys onsdag

Igår - Onsdag var jag ledig och det var grymt välbehövligt kan jag lova! Man blir trött av att vara borta på jobb 12 timmar! Men jag ska absolut itne klaga över min praktik för den är grymt kul! :D

Nu kanske ni tycker jag är konstig, när jag säger att jag ställde alarmet på 06.30 på min lediga dag. Men vill ju vara med min Dennis så mycket jag bara kan :D så då kan jag lika gärna åka så tidigt som möjligt:P

Så som ni kanske redan förstått så var jag hos min pojkvän igår :) och det blev en hel seg, mys dag med film. Vi såg på "sagan om ringen" eftersom jag inte sett den innan. NU tycker ni säkert också att jag är konstig precis som Dennis och han kompis Johan. Det var precis av den anledningen som vi var tvugna att se den. Det var ju inte acceptabelt att inte ha sett den enligt dom :P

Men nu har jag faktikt sett den, den förlängda versionen till och med ;) Det var lätt den längsta film jag någonsin sett xD haha 4 timmar! det är ju sjukt länge!






mysig dag kan man i alla fall säga ^^


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback