praktik i Borås - dag 1

Nu har min praktik hos Josefin Strid i Borås börjat. Det är riktigt roligt och jag känner att jag kommer lära mig en hel del under mina två veckor där. Och vem vet det kan nog bli fler:D

Det är långa dagar, med tanke på att jag måste pendla. Men det är sånt man får ta. Jag valde ju detta själv:P

Idag har jag fått testa lite olika saker. Bland annat:

  • klippa ut delar till provplagg (ska sy de i morn)
  • skära skinsemsor till ett herrplagg (mer kan jag nog inte säga än)
  • sy på märken på endel kläder
  • Kolla igenom alla kläder som skulle till Nelly.se´s outlet så alla var prismärkta och fanns där
Taggar redan i morn :D ska bli riktigt kul!

jag får ta bilder :) fast inte ladda upp de bilder på saker hon håller på med till höstens kollektion :) men här är i alla fall lite bilder på hur det ser ut :D






Kommentarer
Postat av: marielle

måste erkänna... DETTA ÄR FETT COOLT :D:D:D:D

2010-07-05 @ 21:40:35
URL: http://estetrain.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback