dags att komma igång igen :D

Nuså! ska jag inte sakka efter med mitt bloggande längre :D så här kommer lite bilder på saker som har hänt under den senaste bloggtomma veckan :D och det har hänt en hel del!

Har varit i Göteborg med becca och tyska utbytesstudenter :D awesome!



har börjat med keramik på formen :) just nu håller vi på att göra snäckor :D



Valborg firades med mina söta tjejor i klassen <3 Louise, Johanna, Bianca och jag :D sjukt kul och flummigt! har nog aldrig skrattat så mycket! och ja! jag har peruk på mig xD haha


1 maj
Dagen då jag och min dundersöta pojke Dennis blev tillsammans<3 Är helt galet kär i dig<3




En bild jag gjorde klart idag :D ( i stället för matten jag borde gjort) hehe

och en bild jag gjorde för ganska längesen nu :)

och den bild som jag tecknade när vi hade hemuppfigten: teckna av någonting från köket




Kankse ska skaffa ett par till glasögon ^^ typ dom här :D vad tycker ni? ser det dumt ut ? xD



Kommentarer
Postat av: Dennis

Är helt gaaaalet kär i dig också <3

2010-05-05 @ 10:34:59

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback