inte min dag idag :O

Seriöst jag hatar denna dagen:O allt går åt helvetexD hahah seriöst! har förökt skriva detta inlägg tre gånger nu men allt cpar och så försvinner det bara! >_< ahhh..

aja dagen har varit jobbig och seg. Har haft nationella prov i tyska hela förmiddagen och jag vet itne om det gick speciellt bra :S

Sen hade vi kulturhistoria och det gick inte heller bra :/ min bild bli ful! xD haha hatar den men ahh.. vi får se hur det slutar.

det enda positiva med dagen var att det var fint väder och vi satt ute på trottoaren utanför skolan och solade:D det va härligt :D


en bild på mig från igår :P xD så fin man kan vara då xD



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback