slapp fredag, me like

Sitter vid en av skolans datorer på datakunskapen :) Har inte så mycket att göra eftersom jag redan har gjort alla prov i kursen:D så då kan jag lika gärna slänga in ett litet inlägg på bloggen min ;)

 

Dagen är slapp och det är väldigt skönt:) detta är min enda lektion om man nu kan kalla det lektion när jag sitter och bloggar ;) Sen har jag håltimma och jag tror att jag och mina kompisar ska dra till vårat favorit café "Claras" mys på det<3 Sen ska vi iväg till huskvarna och se på musikal. Närmare bestämt musik 3: ornas slutprojekt! har hört att det ska vara otroligt bra :D

Sen bär det av hemmåt igen för att skicka till Ullared över helgen :D shopping <3 Det enda tråkiga är att jag inte hinner träffa min älskling i helgen :(<3 saknar dig Dennis<3

Älskar att på söta små godmorgon sms<3

 



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback