barnslig? JA tack!

Jag tittade ut genom fönstet och såg all snö som bara låg där ute och väntade på att någon skulle hoppa och leka i den och fick ett riktigt ryck och ropade på min syster.

och nästa sekund låg vi där ute och druknade i all snö! helt galet! och huur roligt som helst. Det var längesen jag skrattade såå mycket! (och jag brukar skratta en hel del)

Undrar varför jag slutade att leka så? vad spelar det för roll att jag är 17 år jag kan ju leka och vara barnslig ändå :D jag lever bara en gång och varför inte ta alla chanser jag har för att vara lycklig? :) även om det innebär att endel kanske tycker jag är knasig eller barnslig.

Kom precis in med med snö innanför jackan och håret såg ut som en enda snöboll precis som man såg ut när man var liten.

SÅ UT OCH LEK I SNÖN ALLA! spelar ingen roll om du är 7, 19 eller 50 njut av livet :D

här kommer lite foton som mamma tog x)




Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback