fail biokväll

Idag tänkte jag, Elin och Sara åka in till stan för att se på bio. Närmare bestämt "due date"

men när vi skulle reservera biljetter så var det väldigt få biljetter kvar så man kunde bara köpa. Men då funkade minsann inte något av våra bank-kort :o! sen funkade det inte att använda pappas heller eftersom man skulle använda kortet för att visa identitet. Tror inte någon skulle gå på att jag heter christer :P

så vi fick åka in till stan och hoppas på att det fans platser kvar... men självklart gjorde det inte det :( och fanns inte några andra bra filmer :P bara massa äckliga saker som "saw 3d" och "paranormal activity" x) verkligen inte min typ av film.

Så det slutade med att vi gick på stan, åt tacos, köpte lite godis och reserverade biljetter till bion i morgon i stället :)

Sen åkte vi hem och hyrde en film hemma i stället och var lite tjocka av oss ^^

MÅSTE BÖRJA TRÄNA :O!!!

nästa problem x)



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback