full rulle

Då var vardagen igång igen och i ett ännu högre tempo än innan. Alla projekt i skolan närmar sin deadline och proven bara förökar sig hela tiden :P

Men det är ju så det brukar se ut sista halvan av terminerna så det är bara att bita i det sura äpplet.

Fick dock ingen bättre start för jag och min Pojkvän försov oss (mitt fel) jag hade råkat ställa klockan en timme för sent, klantig som jag är. Så vaknade när Dennis mobil ringde och klockan var över 7!! Men knäpp som jag är tar det typ en halv evighet innan jag fattar att jag har försovit mig xD Dennis fick nog säga att klockan var 7 minst tre gånger innan jag facktiskt insåg att klockan var 7!! och mitt tåg går 07.16 ! smart iida!

Själva skoldagen var helt okej, vävning, Matte och Formgivning :)

Är aspepp på mitt formprojekt och bara så ni vet kommer jag fixa det mest awesome-iga prototyp som finns ^^
wohoho!!

eftermiddagen har gått till att plugga massa jobbiga engelska glosor som jag fick reda på idag att jag hade tills i morn -.-!

asså kunde dom inte lära ut lite vettigare ord?? hur viktigt är det att kunna typ "trumpstek (en slags knut)" och "padock(nån hästhage)" visste ju inte ens vad det var på svenska och jag har klarat mig bra endå kan jag lova xD haha




haha woho .. har lite tråkigt ..

Bild 1 = jättefin ^^<3

Bild 2 = hahahahahahah xD


Kommentarer
Postat av: Emma Joelsson

ida, en padock är en utomhusridbana och en trupetstek är en knop som man använder när man friluftar.

2010-11-08 @ 22:18:07
URL: http://fnitterflikkan.blogspot.com

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback