life is good when you´re around

Härlig helg ♥ kan man lugnt säga
god mat, god tårta, goda vänner och en super goding till pojkvän ;)

Idag segade vi mest hela morgonen och sen tog vi oss en promenad ute i snön innan Dennis skulle hem med bussen. Den busen puttade ner mig i snön så jag blev helt blöt och kall! han ska minsann få igen. Man puttar inte ner sin flickvän i världens snöhög ostraffat ;)

hoppas veckan går snabbt♥

Just nu sitter jag med min syster som fyller 15 år i morgon. Hon börjar bli stor hon med. Vi har som tradition att vara med varandra extra mycket kvällen innan hennes födelsedag. SYSTER-KVÄLL :D


 


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback