palla... hm har inget annat val

Sitter helt ensam hemma efter en riktigt rolig dag i skolan faktiskt. Vi har haft temadag med temat "samlevnad" och det har varit en hel del riktigt bra föreläsningar om bland annat självkänsla, kärlek, relationer och sexualitet :p

Hade verkligen inga förväntningar på den här dagen så jag blev mycket positivt överraskad :D

nu är det däremot inte lika kul. Har varit ensam sen jag kom hem från skolan och har i princip mesp försökt pluggaoch lagat mat.

är inte alls pepp på engelskaprov nästa vecka! massa gramatik jag inte förstår och flera hundra glosor!!

egentligen har jag ju några dagar kvar på mig. Men i morgon ska jag vara med Elin och Sara :D och på lördag har vi öppet hus på min skola. Så då måste jag dit och direkt efter det åker jag till min pojkvän och är där för hela min familj är borta. och det är inte så kul att vara helt själv så jättelänge har jag märkt. Det är så tyst och ensamt i huset.

Jag har inbittat min flera gånger idag att jag ahr hört någon och blivit lite halv skraj. Men det har typ bara varit skrivaren eller tvn som låtit. haha dumma mig x)


saknar London på tal om ingenting! världens mysigaste stad^^ och bääst shopping (A)




Kommentarer
Postat av: Annica Sandstedt

Jag saknar också london!<3 var juh där i somras och måste dit snart igen! :D

2010-11-25 @ 02:47:21

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback