streetstyle

PÅ tal om outfit blev jag interjuvad igår på stan av jp.

Streetstyle
jag fick prata lite om vad jag hade på mig och så tog dom ett kort så jag antar att jag kommer vara med i tidningen. Synd vi inte har jp hemma x)

Det skumma var att jag verkligen inte hade några märkvärdiga kläder på mig. Hade slängt på mig något mysigt utan att riktigt bry mig.

MIn pojkväns mjukisbyxor
gammal stickad kofta som jag hittade i mammas garderob
min vävda halsduk
vanliga sneakers

+
helt osminkad och ofixad xD fin streetstyle känner  jag xD haha!



dagens outfit :)

kofta - gina tricot
leggings - hm
kosta leggings - hm(klippte av dom själv)
oversize linne - gina tricot
halsduk - gjort själv
rosett - hm


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback